Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slobodan Antonić: Treba li glasati u koloniji - i zašto?

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 28 mart 2017 19:19
Plavi devet
Da izađemo,da glasamo i da ga nateramo u drugi krug.
A onda svi zajedno da ga rušimo.
hejter
Preporuke:
127
3
2 utorak, 28 mart 2017 19:39
penzioner Cviko
Sve napisano je u redu, ali. Šta ako iz sela u kojima niko ne živi stignu glasovi onome koji je strancima predao preko 90 odsto Srbije? Šta ako ih bude više od nas? Kako da to kontrolišemo kad se glasački listići stave na gomilu? Dok god nema javne kontrole glasačkih mesta preko Interneta, nema ništa od poštenih izbora.
Preporuke:
63
13
3 utorak, 28 mart 2017 19:42
Reddy
Nije mi jasno zašto ste toliko preokupirani tzv. izborima, ovaj put, predsedničkim? Pa, izbori su samo biranje već izabranih. A ako mislite da bi trebalo glasati i protiv razmislite o tome da to protiv ima i svoju drugu stranu, onu koja znači za. Tako se ispostavlja da je sam akt glasanja vrlo problematičan. No, ovde je u pitanju nešto sasvim drugo. Takozvani izbori su institucija parlamentarnih političkih sistema građanskog društva. Preko njih se realizuju separatni interesi relativno širih interesnih grupa, sve u ime većine, svejedno da li su u pitanju njihova predsednička, skupštinska ili forma lokalnog karaktera. U Srbiji je bitno poremećen "red stvari" kako je ustavom postavljen. U odsustvu jake strane koja bi zastupala interes najbrojnijeg, najamnog dela stanovništva, tzv. izbori svode se na unapred poznat rezultat. Takva perspektiva bitno sužava verodostojnost predstojećeg događaja. Šteta je što ovim povodom autor nije zaronio dublje u sam fenomen i biće ove institucije.
Preporuke:
27
50
4 utorak, 28 mart 2017 19:47
negi
Ko kaže da je Srbija kolonija?!
Preporuke:
6
66
5 utorak, 28 mart 2017 19:56
Stradija za nato honorarce
Korektan članak,ali priznaćete ovima na položajima u Beogradu zadnjih oko 100 godina se teško može verovati,Srbija pobedi u 1.svetskom ratu i vladar utopi Srbiju u nekakvu novu zajednicu,kraljevinu i tako pobeđene neprijatelje pretvori u pobednike,isto tako i posle drugog velikog rata,Srbi svoje velike žrtve,pošto su oni i bili većinski učesnici protiv nacizma poklone novoj komunističkoj tzv.zajedničkoj državi na vlastitu štetu,što se pokazalo prvo 1943.u Jajcu,pa 1974.sa novim jugoslovenskim ustavom i razbijanjem Srbije na tri dela,zatim danas na putu u eu sa više brzina i pomaganje stvaranju "kosova" i omogućavajuči pljačku sa mmf-om na čelu.Dakle svaki na položaju je u zadnjih 100 godina radio protiv srpskih interesa i nema jasnih garancija da će se glavnina petooktobarskog kolonijalnog sistema bitnije promeniti i posle ovih izbora,ma ko pobedio!Srbi velikom većinom čekaju da "dođu Rusi sa iskanderima" a onda će ih oni dočekati ovacijama iz kafića na Terazijama i da propadne nato i eu!
Preporuke:
42
11
6 utorak, 28 mart 2017 20:02
Zoran
Eh, OFK Beograd iz dana kada su igrali Santrac, Ilija Petkovic, Sergije Kresic (da li se secate onih njegovih 'makazica'?), Dragoslav Stepanovic...U Zvezdi Kule Acimovic, Dzajic, Vojin Lazarevic, desno krilo Antonijevic; Pavlovic, Dojcinovski Klenkovski u half liniji a Krivokuca i Djoric bekovi...To su bili asovi! U poredjenju sa njihovim znanjem i vestinom u profesiji kojom su se bavili politicar Vucic bi mozda mogao u ono vreme da sedi na klupi Hajduka sa Zvezdare, a mozda ni to! Asovi nisu lagali gde god i kad god su stigli, nisu se prenemagali, nisu bili foliranti vec su se na terenu pokazivali i dokazivali, nisu krivili gledaoce za svoje slabije partije, igrali su za Zvezdu i OFK, za gledaoce koji dolaze da ih gledaju, slusali su svog trenera a ne trenera iz Nemacke, Brisela ili Vasingtona...O tempora, o mores!
Preporuke:
48
4
7 utorak, 28 mart 2017 20:09
Stradija za nato honorarce
Sve je to nekako sterilno,proevropski,nema dovoljno vatre i odlučnosti kod protivkandidata,hoću da vidim neku diverziju,da neko "zapali gume" kod neke nato ambasade,oboji njihove medije ili banke u crveno,blokira njihov rad na jedan dan,ovako svi igraju neke predstave po evropskim standardima!
Preporuke:
34
19
8 utorak, 28 mart 2017 20:17
Stevo Filipović - Napred u borbu!
https://www.youtube.com/watch?v=o3wOSVHLlPc
Preporuke:
15
2
9 utorak, 28 mart 2017 20:27
romantičari s Karaburme
utorak, 28 mart 2017 20:02 Zoran
Preporuke:
8
2
10 utorak, 28 mart 2017 20:31
Srki
bez obzira na rezultate,pravi rodoljubi i opozicija bi morali u buducnosti znatno bolje da se organizuju i da preduzimaju daleko konkretnije korake.Opozicionari bi morali cesce privatno da se sastaju uz kafu,da razmenjuju misljenja,da stvaraju neformalne grupe,da skupljaju potpise gradjana za razne stvari.Recimo samo primer.Zasto se ne bi skupljali potpisi gradjana za promenu zakona o glasanju?Onaj ko ne izadje na biralista,da plati simbolicnih 5 evra kazne drzavi.Promenom nekih zakona,korak po korak,moze da se poljulja ovaj nakaradni sistem koji je danas u Srbiji.Pre svega zakona o strankama i nacina na koji biraju predsednike.Osnova demokratije je tajno glasanje celokupnog clanstva a ne samo delegata.Istaknuti intelektualci mogu reci,zasto bi mi podmetnuli ledja za promene?Odgovor je zato sto ste vi na takvim mestima i zato sto i vi trpite posledice ovog rezima.Mozda i najvise.A vi ste ti koji najbolje razumeju stvari i samim tim koji ih najpre mogu promenit.
Preporuke:
21
4
11 utorak, 28 mart 2017 20:37
Aleksandar
I onaj ko dovodi ubicu nase dece da drzi predavanje na njegovoj konveciji švabu šredera...
Preporuke:
62
0
12 utorak, 28 mart 2017 20:38
Osloboditelj
Naravno da ne treba glasati u koloniji. Opasno je zavaravanje da se sistem koji je građen 70 i više godina može srušiti sistemski. Njegova geneza je nasilnička. Ono što opredeljuje nastanak, određuje i nestanak. Tako mora biti i demontiran, odn. stvorene pretpostavke za njegovo uklanjanje. Oni se predati bez borbe neće.Zadatak intelektualaca je da ukazuju na tu neminovnost i pripremaju javnost za to, ukazujući na potrebu izgradnje sistema zasnovanog na meritokratiji i ključnoj ulozi države u pokretanju ekonomije (iskustva Kine, J. Koreje). Do toga će doći kada bude nesnošnjivo velikom delu naroda.Uzgred, postoje i drugi oblici spoznaje, osim naučnih, što ih ne čini manje vrednim. Naprotiv.
Preporuke:
25
20
13 utorak, 28 mart 2017 20:40
Nenad
Narod je hrabro za Vučića, za ponosnu kolonijalnu Srbiju u kojoj radnici prelepo gladuju u pelenama i veličanstveno vrše samoubistva. Ne dozvolimo da se bilo ko podigne protiv herojskog Vučića, našeg dobrotvora MMF-a, milosrdnog NATO-a i anđelske EU.
Preporuke:
45
4
14 utorak, 28 mart 2017 20:41
milos
Odlican tekst profesore,ali dzaba nema ko da procita.
Preporuke:
44
11
15 utorak, 28 mart 2017 20:41
siniša, profesor siniša
Dok sam čekao ženu da izađe iz prodavbnce obuće primetio sam štand Saše Jankovića.

Potpuno pust. Jedan aktivista je stajao pored njega. Bilo je očigledno da niko ne sme da priđe tom štandu. Moj unutrašnji osećaj za pravednost mi je rekao da treba da priđem i ja sam prišao. Onaj jedan uz štand se malo uiznenadio i začuđeno čekao da li ću ga napasti ili mu reći nešto ružno.

Rekao sam mu da sam strani državljanin, da u mojoj zemlji ima kraljica i da ta kraljica ima svoj zadatak. Prvo čuva jedinstvo zemlje i drugo obezbeđuje da izbori za parlament i vladu budu regularni.

Rekoh mu. Ja sam monarhista i ja ne glasam ja sam za KRALjA.

Malo smo prodiskutovali o tome da princ, budući kralj ne zna srpski i da nije popularan.
Zaželeh im sreću.

U jednom kasnijem razgovoru na istu temu su se okomili na Karađorđeviće da su naneli veliko zlo Srbima.

I to je neka borba mišljenja. Zaista treba osmisliti da li nam treba sto kraljeva ili jedan.
Preporuke:
17
30
16 utorak, 28 mart 2017 21:00
SLAVICA
BRAVO PROFESORE,STETA STO VASE CLANKE BOTOVI NE RAZUMEJU
2.4.SVI NA IZBORE PO SAVESTI
Preporuke:
57
6
17 utorak, 28 mart 2017 21:05
dijaspora
pretposlednji pasus, ali moglo bi jos mnogo toga da se doda! ja na zalost opet necu glasati jer sve vlasti cine sve da dijaspora skoro uopste ne izadje na izbore.
Preporuke:
36
0
18 utorak, 28 mart 2017 21:54
Boško
"mladi komunista" Vučić uspešno primenjuje recept koji je važio decenijama kad su komunisti koristili nacionalne manjine protiv Srpskog naroda

Vučić je okupio u antiSrpsku "naprednu koaliciju"
- mađare
- šiptare
- muslimane Ljajića, Zukorlića, Ugljanina
- draškovićvce
- babaJULin otpad od jugoslovenske levice sa Vulinom
- profiter prebegle iz DSS predvođene prevarantom Popovićem
- lopovsku bandu Karić
- penzionersku bandu oko PUPS
- demokratske lopurde prebegle iz DS i SDS
- "2000 žena sa cecom"

a glavnu podršku mu daje otpad od komunističke okupatorske bande okupljen oko "socijalista" Dačića, za koje glasaju svi oni degenerisani tokom decenija komunističke okupacije

Za drugi krug Vučiću priskočiće u pomoć i "režimska pudla" Šešelj

Prilika za sve one koji su zakasnili na boj na Kosovu, da pokažu svoje Srpstvo i izađu "na crtu" tolikom broju Srpskih neprijatelja.

Ko je Srbin i srpskoga roda,
I od srpske krvi i kolena,
A ne doš'o na boj na Kosovo
Preporuke:
43
8
19 utorak, 28 mart 2017 22:19
Marin
Nisam znao da je BiH postala kraljevina, u svakom slučaju Bakir je kralj svih kraljeva.
Lep pozdrav iz Slovenija.
Putuj igumane i ne pitaj za manastir.
Stradija je kolonija, izbori su farsa, kralj je mrtav, živeo kralj.
Preporuke:
12
5
20 utorak, 28 mart 2017 22:37
boban
Odlican tekst.Za buduca pokolenja.
Ovi izbori su odlicna prilika da se prilicno tacno utvrdi koliko kretena ima u Srbiji.Svako ko glasa za Vucica, za mene je cist kreten.Izbor protiv kandidata nikada nije bio kvalitetniji .
Preporuke:
20
3
21 utorak, 28 mart 2017 22:47
s.p.Lajković
U jednom se ne slažem sa g. Antonićem: ...Da takvog političara treba kazniti ali ne na izborima već na isti način kako on vlada - brutalno.
Preporuke:
21
5
22 utorak, 28 mart 2017 23:02
ravnodušan prema plaču
Ako je to, na primer, ustanak ili revolucija, neka umesto na izbore izađu na ulicu i bace, recimo, truli paradajz na zgradu u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića 92. Ako im je pak to mnogo, neka urade nešto drugo. Ali, kuckati po tastaturi – „fuj izbori“ i „pih naivčine“, a posle toga ništa drugo ne preduzeti, nego ponovo kuckati „ma kakvi izbori“, jalovo je i glupo.
------------------------------
Nisam sišo s čuke da bacam paradajz u prestonici u ulici čestitog Kralja i gađam slučajne prolaznike. Nisam to radio ni petog oktobra, mada sam bio ogorčen, pa neću ni danas. Mi bi to pre od vas drugova očekivali da dižete revoluciju. Ali hrabrost je vrlina glupavih zar ne? U 21. veku sve se menja. S
A i kada smo nešto korisno radili za sebe i druge, vi ste to smatrali beskorisnim i drugorazrednim, glupim i jalovim, tako da nam je postalo potpuno svejedno i za izbore i za mišljenja o izborima.
Glupo i/ili jalovo, ali tako vam je to.
Preporuke:
4
25
23 utorak, 28 mart 2017 23:06
Poštovalac NSPM
Poziv je smislen i svakako optimističan, svaki čovek koji ima duha gaji i nadu da je aktivnim učešćem bar pokušao da izmeni svoju sudbinu. Kako radimo tako će nam valjda i gospod pomoći. Izlaskom na izbore nešto će se sigurno promeniti odnosno steći će se uvid u ono šta smo i šta će sa nama biti bar za izvesno vreme. Ipak ima nade. Živela Srbija.
Preporuke:
19
3
24 utorak, 28 mart 2017 23:12
Umnjak
Nisam pesimista, ali ovaj Slobodanov tekst me je razgalio i dodatno motivisao. Hvala.
Preporuke:
25
2
25 utorak, 28 mart 2017 23:22
Mićko
Da, divan je Milan Milenković Osnovao radio sa kog će širiti istinu - i pozivati na bojkot izbor. Njegova je parola: "U ključnom trenutku zabijmo klip u točak."
Preporuke:
19
6
26 sreda, 29 mart 2017 00:26
Ognjeslav Kostović
Da kolonijalisti odgovara masovan izlazak na izbore, glasanje bi bilo obavezno. Naprotiv kolonijalista već skoro 2 decenije radi na tome da se na izbore ne izlazi. Uz to se potkopava poverenje u naše institucije.

U svim zemljama na svetu oštrica javnosti je uperena protiv vlade a kod nas tek za to ima razloga jer su vlade obično dubiozne i marionetske. Ne kod nas se vodi haranga protiv skupštine koja je izvor narodne suverenosti. Uz to se "vodi kampanja čak i protiv parlamentarizma uopšte"(ĐV).

Najveći uspeh okupatora je što je posejao defetizam. Ubedio je milion, dva gospi i gospode da sede kod kuće i da im fukara na izborima overava sudbinu. Ja taj sloj našeg društva prividno obrazovanih, obaveštenih i dobronamernih krivim i više nego beslovesnu rulju pinkadžija i parovaša.
Preporuke:
8
5
27 sreda, 29 mart 2017 00:52
Ognjeslav Kostović
Da bi oterao okupatora okupacija mora da mu postane nerentabilna. Ovako okupacija mu je čist ćar: organizuje izbore, proglasi rezultate koje hoće, svi ih prihvate i nastavi da iznosi milijarde.

"Ovi neće otići izborima..."Da bi otišli prvo moraš da glasaš i da ih pobediš na izborima. Onda okupator ima 2 opcije. Da ih prizna i omogući ti uticaj kroz politički proces i institucije(primer vojvođanskih Srba u Austriji). Ili da ih ne prizna i narodu ogoli svoju grubu okupacionu prirodu, ali onda će ga narod micati drugim manje prijatnim sredstvima.

A da bi ih pobedio na izborima moraš već sada da se aktivno priključiš nekoj političkoj opciji i da radiš na tome. Šačica nepovezanih internet revolucionara i kafanskih tribuna neće ni dobiti izbore ni organizovati nikakve demonstracije. To može samo moćna organizacija a ona se gradi kroz uobičajen politički i izborni proces, kroz rad na terenu, na štandovima i sa kolegama. Pa se najpre u koalicijama osvoji neka lokalna vlast...Itd.
Preporuke:
9
5
28 sreda, 29 mart 2017 02:25
bog dano vic
izacicu na izbore iako znam da ce opet pobediti EEE Sonja Liht EEE i njeni...
Preporuke:
5
1
29 sreda, 29 mart 2017 05:36
igorv
Clanak poziva na aktivnost- i tako treba u svemu sto nas interesuje, potpisujem. Samo, mnogo ljudi vise voli da prica, i da time budu vazni, niti posebno veruju u nesto, niti hoce nesto da urade-i zato je dobar ovaj tekst,sto ih raskrinkava.Steta sto nije u nekim novinama sa vecim tirazem(mozda bi NSPM mogao da proba nesto sa youtubom? npr da ima goste pa debate itd malo vise nego sto je zasad ovde..)
Preporuke:
6
2
30 sreda, 29 mart 2017 06:49
serpska sarma, a mož i pasulj
Da, treba glasati I U KOLONIJI. Da je npr. Petar Kočić umesto što se kandidovao i pobedio na izborima za poslanika Bosanaskog sabora 1910, nastavio samo da piše, ma i dobro, kako je samo to on radio opisujući bosansku, pretežno srpsku sirotinju, verovatno bi, mesto što je umro u okupiranom Beogradu u ludnici, preživeo rat i doživeo slobodu, ALI... verovatno bi tada bio neka vrsta tadanjeg Milana Milenkovića. Koja je i postojala i zvala se... Bora Stanković, jedan od retkih srpskih intelektualaca tokom WW1 koji je bio ... kvisling!? Dobro, Milan Milenković nije kvisling, ali nije ni heroj, kakvim ga neki prikazuju... Uostalom, izađimo i glasajmo za one, za koje mislimo da zaslužuju naše poverenje.
Preporuke:
8
5
31 sreda, 29 mart 2017 07:53
Osloboditelj
Pogledajte šta kaže o menjanju sistema i dr Milo Lompar. Uostalom, kolonija ne bi bila kolonija, ako u njoj i izbori ne bi bili kontrolisani. Izlazak je legitimizacija tuđinske vlasti.Rđava je osobina našeg naroda da radi ono što je lakše za njega, a ne ono što je teško i rizično, a dobro. Kao što reče dr Lompar, ljudi veruju da će stvari biti bolje, zato što oni u to veruju. Tako je i sa izborima u ovim okolnostima. Alternativa je rizična i neizvesna, pa onda ljudi sebe lažu da će se stvari rešiti potezom olovke na hartiji. Ustanak u koloniji ne znači odmah istrčati na ulicu i vikati, npr, dole vlast, dajte nam oružje, bacati se kamenicama itd. Za masovni bunt treba pripremati teren, raditi na podizanju svesti ljudi da se ne treba plašiti, da postoji jasan program izgradnje novog sistema...Ima još stvari ali se ovde ne mogu iznositi. Voleo bih da čujem, koliko se to kolonija oslobodilo kolonijalne vlasti prostim krugom olovke na hartiji.
Preporuke:
8
7
32 sreda, 29 mart 2017 08:01
dominđenja
Logično je ovo što piše gospodin Antonić.

Opozicionim liderima i strankama, kao i neformalnim političkim grupama i strankama u najavi koji čekaju svojih pet minuta, nismo potrebni mi što kuckamo po tastaturi, obični ljudi i ojađeni građani, jer koga briga za naše mišljenje i sve ostalo (čitaj niža kasta kojoj se povremeno izrugaju u svojim tekstovima).

Njima su potrebni samo GLASAČI spremni da zaokruže gde treba i da izađu na ulicu ako treba i pokažu mišice ZA ZAJEDNIČKU STVAR.

Uostalom "edukacija" u svrhu izlaska na izbore (iliti politička propaganda) je svrha ovog mesta, u suštini jedina svrha, sve ostalo je propratna priča.

Ostalo nije naša briga, timovi eksperata u najavi, već čekaju svojih pet minuta.

I tako stalono.
Preporuke:
6
3
33 sreda, 29 mart 2017 08:21
Mile
Nece biti drugog kruga,HRAST -ZAPIS uzvraca,zadnji udarac .....
Preporuke:
6
1
34 sreda, 29 mart 2017 08:23
@ Osloboditelj
Slažem se.
Kralj Petar kada je išao u boj vikao je zamnom, zato je i dobijao bitke!
Naša elita i kad piše članak na ušuškanom mestu viče juriš i još nam se ismeva sa paradajzom koje tobož neko od nas što kuckamo treba prvi da baci.
A što ga recimo ne bi bacio neko od njih prvo?!
Oni misle da smo mi toliko gladni, da u očaju i to treba da uradimo (a čak i kada uradimo oni kažu Vid budale!). Međutim, kao što imamo prste da kucamo po tastaturi i znanja mnogih drugih od daktilografije pa do struke, tako možemo nešto i da radimo, a da ne umremo od gladi, a kada do toga dođe uvek postoji mogućnost da tražimo radnu vizu i da se iselimo kao onih 60.000 naših sugrađana godišnje.
Dakle, toliko očajni nismo, da bi poginuli za elitu koja nas je više puta obmanula, pa ako elita nešto zaista želi da menja, moraće da prva baci paradajz.
Ali biće da ni eliti nije dogorelo. Onda neka se ne ljuti na prost svet.
Preporuke:
7
6
35 sreda, 29 mart 2017 08:27
DrJelaBisic
Ovog puta ne slazem se sa Profesorom.Poznat je moj stav:protivnik sam glasanja ako su opsti uslovi nenormanno nenormalni.Niko ne trazi ideal.Ali malo pristojnosti...Da ne navodim primere I uporedenja.Nama se uvek,kao neukima,nebavestenima,neobrazovanima I kada smo formalno obrazovani,zacaurenima i zatvrenima,nude resenja tipa "dza ili bu".Ili-ili.Ili igranje na tudju muzku-ili,ponovo,ubijanje I rusenje.Niko ne spominje Gandija I gandizam.Oterajte okupatore mirnim putem.Jeednotavno-ignorisite,zaobilazite sve sto je okupatorsko.Gandi je uspeo-mozda cemo I mi.
Preporuke:
5
10
36 sreda, 29 mart 2017 09:04
Osloboditelj
@ Osloboditelj

Lično sam veliki kritičar vlasti na lokalu i zbog toga sam i više puta pozivan na informativne razgovore u policiju, čak i zbog krivičnog dela koje goni po službenoj dužnosti, što policija ne sme da radi. O smetnjama koje su mi se pravile na radnom mestu, da ne govorim. Komotno je biti intelektualac u kolonijalnoj Srbiji, čak i antikolonijalnog tipa.

DrJelaBisic

Slažem se i sa Vama. Nisu primarna sredstva oružje i nasilje, ali masovnost, odlučnost i organizacija pokreta treba da pokažu da se neće prezati ni od toga, ukoliko druga strana pribegne takvim merama.
Preporuke:
3
7
37 sreda, 29 mart 2017 09:10
Boško
DrJelaBisic
Niko ne spominje Gandija I gandizam.Oterajte okupatore mirnim putem.Jeednotavno-ignorisite,zaobilazite sve sto je okupatorsko.Gandi je uspeo-mozda cemo I mi.

A vi ste od "onih doktora" koji kad dođu kući, posle posla, povade plave koverte na sto, i piliće, ćuriće, prasiće iz gepeka, dobro ručate, i onda punog stomaka sednete za sto, (i sa povećanom količinom krvi u stomaku zbog varenja, a manjka za funkcionisanje mozga) kažeta:

A šta ovo meni treba da uemsto da dobro ručam izlazim na izbore.

Dok na poslu savetuje žrtve silovanja, i buduće žrtve silovanja, da se ne otimaju i ne prijavljuju silovatelje nego da "gandijevski prihvate svoju sudbinu" jer su one same "krive" "što nisu zaobilazile sve okupatorsko"

Tipičan komentar za lažnog patriotu i "demokratu" koji se "šunjaju" oko NSPM tražeći pravi momenat da šire defetizam, i da pozivaju da se ne suprotstavlja okupatoru, koji njima obezbeđuje (kad razmisle) pristojan život.
Preporuke:
9
6
38 sreda, 29 mart 2017 09:11
Mile poštar
I Dragaš je protiv izlaska na izbore.
Da izbore svi bojkotujemo car bi bio go.
Ali treba podeliti pet miliona eura iz državne kase i omastiti elitni brk, stvoriti privid demokratije na izborima, a onda optužiti ove džabaleboviće što kuckaju po tastaturi, koje su prethodno oterali njihovi elitni drugarići iz istog t.z.v. "kruga dvojke" iz Beograda, sa kojima se u duhu tolerancije baš lepo divane (ta nisu oni neki divljaci, bož sačuvaj), već su to upravo ti kuckaroši, prevaranti i bitange što ne izlaze na izbore, a imaju za koga glasati.
Preporuke:
4
10
39 sreda, 29 mart 2017 09:37
@ osloboditelj
A da li ste ostali bez posla i da li je protiv vas neosnovano vođen kakav postupak, ili ste samo bili na informativnom razgovoru u policiji?!
Mnogi se hvale tim informativnim razgovorima u policiji, ali su najviše oštećeni ipak oni koji nemaju dobre veze i poznanstva i dobru zaštitu neke elitne grupe.
Uostalom da ste javna ličnost znalo bi se za vas. To što ste intelektualac iz malog mesta, to vam je u Srbiji isto kao i da ste spremačica.
Preporuke:
6
3
40 sreda, 29 mart 2017 09:43
Ognjeslav Kostović
Ma nemojte vi vaše mudrolije o neizlasku na izbore sakrivati iza širokih pleća Mila Lompara. Lompar se jasno i gromoglasno izjasnio ZA IZLAZAK na izbore, i jasno i glasno poručio ZA koga glasati. I sve to na RTS-u. Tako da niko od onih 2 miliona što sede kući i prduckaju na fejsu o svojoj hudoj sudbini ne može da kaže da im Lompar nije ukazao šta da rade.

Milo Lompar i Slobodan Antonić su teoretski, naučno razbili kolonijalni (okupacioni, kompradorski) sistem do atoma. Ali oni traže i praktičnu akciju, i to sada i odmah. Dakle već na izborima. I put od 1000 milja do oslobođenja počinje prvim korakom, a to je izađi i glasaj.
Preporuke:
10
5
41 sreda, 29 mart 2017 09:53
Ognjeslav Kostović
Za penzioner Cviko, dr Jela Bisić i ostale koji traže prvo poštene medijske i druge uslove pa onda izbore. To je kao da smo 1943 tražili od Hitlera da povuče tenkove i avione jer ih mi nemamo pa da se borimo pošteno puška na pušku. A on nam reko jes vala u pravu ste evo povlačim ih.

Ulovićete zeca tako što ćete da mu stavite soli na rep? A ne, moraćete prvo da ga ulovite tako brzog pa mu onda solite rep do mile volje. Dakle prvo glasanje, pobeda ili bar osvajanje krupnog uticaja, pa onda diktirajte uslove medijske i ostale.
Preporuke:
8
6
42 sreda, 29 mart 2017 11:16
Marin @ Ognjeslav Kostović
Da ispunim svoju građansku dužnost i glasam za Belog Preletačevića mogu, jer nikome ne verujem zaista, ali da sa svojih četiri banke idem od vrata do vrata i stojim za štandom i ubeđujem prolaznike koje prvi put vidim u životu kako treba da žive i misle i za koga da glasaju, niti mogu, niti hoću.
Nisam to radio nikada, ni ja, ni niko moj, pa neću ni u buduće, makar nemao leba da jedem, jer ljudsko dostojanstvo nema cenu, baš kao ni sloboda (po cenu da me proglase za "liberaša" ili "petu kolonu"). Za mene je to ispod časti, možda za nekog nije, pa ko to voli i kome godi, nek izvoli.
Mi bi svi trebali po tebi da radimo sve ono što radi Vučićeva partijska bulumenta, da slušamo i postupamo po naređenju kao vojska poslušnika volontera sektaša, da idemo od vrata do vrata, da bi se na kraju isplatilo. I već sam taj partijski pristup svemu stvara odbojnost.
Uostalom ja sam mogao da sam želeo, da dobijem posao preko partijske knjižice a ne da idem kao prosjak od vrata do vrata.
Preporuke:
6
4
43 sreda, 29 mart 2017 11:38
moja poruka komentatorima
Budite ono što jeste i cenite sebe.
Budite imuni na loše priče, zajedljive komentare i cenzuru.
Kada naši umišljeni intelektualci svih boja, radnici svih drž. sl. i fondova, prvi bace ružu umesto kamen na ženu ili na narod, onda ćemo i mi njih ceniti.
Koliko oni cene nas, toliko mi cenimo njih.
Ništa oni nisu vredniji od nas, niti smo mi kao ljudi i kao narod manje vredni, zato što su se snalažljivo dočepali dobro plaćene sinekure u državnoj službi i uhvatili priključak.
Nikola Tesla i Laza Kostić novijeg vremena se još rodili nisu, pa nema potrebe da im se klanjamo i da nas oni svojim uvredljivim tekstovima, porukama i predlozima ponižavaju.
To što nas lažu još bi im i oprostili, ali da nas prave ludim neće i ne mogu.
Sloboda je najvrednija, slobodu duha nam ne mogu oduzeti i kada nas spolja porobe. A vrlo su vešti. Ipak, nisu savršeni, daleko su oni od savršenstva.
Sve elite na državnim jaslama žele samo jedno - VLAST!
Ko vam drugačije kaže laže, a može pisati šta mu drago.
Preporuke:
9
2
44 sreda, 29 mart 2017 11:40
ZR
U najvećem delu teksta Antonić je u pravu, pogotovu oko ovoga za važnost izlaska na glasanje i kritike zagovornika bojkota.
Međutim, prilično mi neubedljivo deluje deo u kome pokušava da opravda eventualnu saradnju patriota sa drugosrbijancima, mišljenja sam da se neke granice ipak moraju znati. Uz sav napor, ja zaista ne vidim kako bi se "demontirao okupacioni aparat" ako bi na vlast kojim slučajem došao Saša Janković, dovoljno je pogledati njegove zvanične stavove na njegovom sajtu i uvideti da tu nema previše razlike u odnosu na Vučića.
Jeremić ili Radulović bi već bili druga stvar.
Preporuke:
6
4
45 sreda, 29 mart 2017 11:50
Rale
nazalost,kandidati opozicije si ne daju dovoljno truda.Kad vec nisu ravnopravni u medijima,trebali bi se vise osobno angazovati.Da sam ja recimo na mesti Stamatovica,za koga mislim da je jedan od najboljih kandidata,ja bi autobusom obisao sva veca mesta Srbije.Poljepio bi sa najjeftinijim plakatima formata a4 pola Srbije.Plakati bi bili izuzetno atraktivno osmisljeni u fotosopu.Ljudi bi se smijali kad bi ih videli.Ovako,Stamatovic,kandidat iz malog mesta,koji se nije ni makao odande,nema nikakve sanse.
Preporuke:
2
5
46 sreda, 29 mart 2017 12:28
Reddy
@serpska sarma, a mož i pasulj

Koga ti da savetuješ?
Preporuke:
4
3
47 sreda, 29 mart 2017 13:09
DrJelaBisic 2
Za Oslboditelja:Slazem se.Sa jedva skupljenih 3% izasklih(oko 1,5%birckog tela)sta se postize izlaskom na izbore?Daje se legitimitet vlasti,trose pare(ima valjda nesto pametno sa njima da se radi?Pomozite sirotinju,da se ne vesaju na radnom mestu,jer nemaju pare da se vrate kuci,i obese u sljiviku)Trosi se I ono najdragocnije-vreme.Potencijalnim biracima se pokazuje da smo I mi deo tog cirkusa...Nista pametno.Ako iza sebe nemate odredjen,znacan broj istomisljenika-gde ce te?Da li se iko pitao zasto smo na nivou ispod statisticke greske(3%)?Gandi je raspolagao velikim brojem sledbenika,i taj broj se uvecavao.Negova akcia skupljanja soli je istorijska,a kod nas,i pored svih ranijih(da ne napisem davnih)veza sa Indijom(nesvrstani)niko o tome ne zna.So je bila drzavni,britanski monopol.Znate I sami da se so mngo ne trosi,a cak I ako je skupa-ne unistava budzet.Gandi je pozvao Indijce da sami,iz morske vode sushe so,a to je bilo kaznjivo.Za to se islo u zatvor.Medjutim,kada..
Preporuke:
3
4
48 sreda, 29 mart 2017 13:49
Boško
@DrJelaBisic 2

A zašto se otvoreno ne dopišeš na spisak Vučićevih obožavalaca, nego širiš Vučićevu propagandu.

Ili imaš dva "doktorska imena" jedno za Vučićev spisak a drugo "kvazidemokratsko" kojim širiš defetizam.

Usput raspitaj se za gandijevu "seksualnu orijentaciju" pre nego što nastaviš da širiš "gandijevske metode"
Preporuke:
5
4
49 sreda, 29 mart 2017 21:16
DrJelaBisic 4
Nastavak komentara2,komentar 3 je pojeo Kerber,pa cu ga rekontruisati,ali sam prozvana.Od kraja,prvo za Boska:Citala sam vise Gandijevih biografija.A i Teslinih,Dekartovih,Mocartovih...Nisam tabloidski tip.Ako bi mi neko dokazao ista lose o Tesli-ne bih iskljucila struju I sedela u mraku.Gandi je dao svoj doprinos,i mi to treba da koristimo.Dekart I Mocart su bili kockari.I nemojte misliti da heteroseksualne osobe nemaju svoje nenormalnosti.Nisam defetista,naprotiv.Politika AV je da izadjemo na njegove izbore I izgubimoZa Ognjeslava:Moj otac je,kao drzavni sluzbenik,dao otkaz 41.Nije hteo da radi za Shvabe.A nije mu bilo lako da izdrzava reditelje,sestre sa decom,ciji su muzevi bili u zarobljenistvu,bratance i batanice,tetke...I posle rata je dao ostavku na mesto sudije.Nije hteo da prima presude iz opstinskog komiteta.Nije time pobedio Nemce,niti...
Preporuke:
3
3
50 četvrtak, 30 mart 2017 01:56
Zvonimir Bgd
e, taj i takav političar zaslužuje kaznu.

Zasluzuje.
Ako nam u tome pomažu i neki drugosrbijanci – super.

Jeste super.
Na izborima se ne glasa samo za, već i protiv. U nedelju, 2. aprila, tako ćemo da glasamo. Pa ćemo da vidimo šta dalje.

Eee, pa ne znam kako to mislite g.Antonicu. Vi najbolje znate da i glasanje 'PROTIV' ujedno podrazumeva glasanje 'ZA'. Ako ste, glasali protiv Vucica tako sto ste zaokruzili npr. Belog Preletacevica, vi ste realno glasali ZA. U ovom slucaju za Belog. Samim tim, vi svojim glasom protiv/za opredeljujete ishod glasanja i mogucnost dolazenja Belog na vlast. Iako vam taj Beli mozda nije kandidat koga zelite na vlasti, vi povecavate njegove sanse.

Ja mislim da niko ne bi trebalo da glasa 'protiv', vec samo 'za'. Znaci, da svako razmisli i zamisli (mogucu) situaciju u kojoj na vlast dolazi upravo opcija koju je zaokruzio. Da nam se ne bi opet desavali Djindjici umesto Milosevica i Nikolici umesto Tadica...
Preporuke:
0
2
51 četvrtak, 30 mart 2017 04:39
Boško
E baš me interesuje koliko će svih "demagoških patriota" "opljačkanih penzionera" da pored svog komentara u nedelju za izbore da okači i sliku svog glasačkog listića da je glasao protiv najvećeg zla u Stradiji.
Preporuke:
2
2
52 četvrtak, 30 mart 2017 08:04
Osloboditelj
"@ osloboditelj
A da li ste ostali bez posla i da li je protiv vas neosnovano vođen kakav postupak, ili ste samo bili na informativnom razgovoru u policiji?!
Mnogi se hvale tim informativnim razgovorima u policiji, ali su najviše oštećeni ipak oni koji nemaju dobre veze i poznanstva i dobru zaštitu neke elitne grupe.
Uostalom da ste javna ličnost znalo bi se za vas. To što ste intelektualac iz malog mesta, to vam je u Srbiji isto kao i da ste spremačica."

Ti i tebi slični, koristite "Argumentum ad hominem". Na takve komentare ne odgovaram, da se ne trudite dalje.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner